スポンサーサイト


今頃

どーも私ですw


ご無沙汰しておりまs
日々仕事に追われておりますが・・・

今頃・・・気に入って聞いておりますw




007への想いをボンドガールが歌にした感じですかね?w



This is the end
Hold your breath and count to ten
Feel the earth move and then
Hear my heart burst again

For this is the end
I've drowned and dreamed this moment
So overdue, I owe them
Swept away, I'm stolen

Let the sky fall, when it crumbles
We will stand tall
Face it all together

Let the sky fall, when it crumbles
We will stand tall
Face it all together
At skyfall

Skyfall is where we start
A thousand miles and poles apart
When worlds collide, and days are dark
You may have my number, you can take my name
But you'll never have my heart

Let the sky fall, when it crumbles
We will stand tall
Face it all together

Let the sky fall, when it crumbles
We will stand tall
Face it all together
At skyfall

Where you go I go,
What you see I see
I know I'll never be me, without the security
Are your loving arms
Keeping me from harm
Put your hand in my hand
And we'll stand

Let the sky fall, when it crumbles
We will stand tall
Face it all together

Let the sky fall, when it crumbles
We will stand tall
Face it all together
At skyfall

Let the sky fall
We will stand tall
At skyfall



※ ダンピ和訳(なるべく直訳w)


これで終わり
息を止めて 10数えて
大地が動いてるのを感じる
そして私の胸はまた張り裂ける

終わりまでに
私は溺れてそしてこの瞬間を夢見ていた
もう遅すぎる 私は背負い
押し流されて心を奪われたの

空が落ちてきて崩れ落ちるとき
私達は胸を張っていましょう
そして共に受け止めましょう

空が落ちてきて崩れ落ちるとき
私達は胸を張っていましょう
そして共に受け止めましょう
スカイフォールで

スカイフォールが私達の始まり
それは遠く離れた場所
世界がひしめいて暗い日々が来たら
私の電話番号だってわかるし名前も知れる
でも心だけは奪えないの

空が落ちてきて崩れ落ちるとき
私達は胸を張っていましょう
そして共に受け止めましょう
スカイフォールで

あなたが行くところに私は行く
あなたの見るものを私は見る
セキリュティなしでは本当の私に決してなれない
あなたの愛にあふれた両手は
わたしを危険から守ってくれる?
わたしの手を握って
一緒に耐えるのよ

空が落ちてきて崩れ落ちるとき
私達は胸を張っていましょう
そして共に受け止めましょう
スカイフォールで

コメントの投稿

非公開コメント

ゲーム配信中

21時から24時頃 ※2016.04.24開始
プロフィール

ダンピール

Author:ダンピール
月明かりの下で
( ´・ノェ・)コッソリ
生きている人です。

ダンピールが訛(なま)って
ダンボーと呼ばれたりしますw

ちなみに綴りはDHAMPIR

来訪者
最近記事
最新コメント
カテゴリー
自分と友達
月別アーカイブ
